Godešič 25
Škofja Loka
4220
trgovina@arhcomp.si
Facebook
Košarica
Skupaj ()
Vaša košarica je prazna

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu z Zakonom o vartstvu potrošnikov (ZVPot) in Zakonom o varstvu osebnih podatkov. S spletno trgovino Arhcomp upravlja podjetje ARHCOMP, RAČUNALNIŠTVO, d.o.o., Godešič 25, 4220 Škofja Loka (v nadaljevanju: trgovina), matična številka: 6700306000, davčna številka: SI 66319455, e-pošta: ..., telefon: 040 819079.

Splošni pogoji poslovanja urejajo poslovanje med kupcem in trgovino.

V kolikor iz spodaj opisanih pogojev pravice potrošnika niso razumljive ali vidne, veljajo določbe Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot).

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Kupec je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi. Splošni pogoji poslovanja so na vpogled tudi na sedežu podjetja ARHCOMP, RAČUNALNIŠTVO, d.o.o..

Informacije iz 1. odstavka 43.b člena ZVPot so sestavni del pogodbe.

Vsi dokumenti, predračuni, pogodbe in računi so napisani v slovenskem jeziku, razen v primeru, ko kupec izrazi željo, da je dokument napisan v tujem jeziku oziroma pri mednarodnem sodelovanju.

1. FIRMA IN SEDEŽ PODJETJA

1.1. Firma podjetja: ARHCOMP, RAČUNALNIŠTVO, d.o.o.

1.2. Poslovni naslov in sedež podjetja: Godešič 25, 4220 Škofja Loka

2. CENE

2.1. Vse navedene cene so v evrih, vsebujejo DDV in veljajo v trenutku oddaje naročila in ob osebnem prevzemu na naslovu podjetja.

3. NAROČILA

3.1. Naročila sprejemamo med delovnim časom na telefonsko številko 040 819079, na elektronski naslov ... in preko spletne trgovine.
3.2. Naročila, poslana preko elektronske pošte, faksa in preko spletne trgovine sprejemamo tudi izven delovnega časa.

4. POSTOPEK NAKUPA PREKO SPLETNE STRANI

4.1 Na spletni strani se poleg izdelkov nahaja gumb »Dodaj v košarico«. S klikom na gumb kupec doda izdelek v košarico.

4.2. Odpre se pojavno okno košarica, kjer se vidi povzetek artiklov, ki se trenutno nahajajo v košarici. Kupec lahko nadaljuje z nakupovanjem drugih izdelkov ali pa pritisne na gumb »Košarica« za začetek postopka zaključevanja nakupa.

4.3. Naslednji korak je Povzetek naročila, v katerem so izdelek, njegova cena ter količina, ki jo kupec lahko spremeni. V tem koraku lahko kupec pritisne na gumb »Odstrani« in s tem odstrani izdelek iz košarice, nadaljuje z nakupovanjem ali se pomakne na naslednji korak, gumb »Oddaj naročilo«.

4.4. V koraku Prijava ima kupec možnosti kreiranja novega računa ali vpisa v že obstoječi račun. Kupec lahko opravi nakup brez registracije. Kupec mora izpolniti podatke za dostavo, ki so zahtevani da bo naročilo uspešno oddano. Tako mora kupec izpolniti ime, priimek, naslov, poštno številko, mesto, državo, pripisati tel. številko in e-mail poštni naslov. Kupec izbere tudi način plačila in način dostave naročenih artiklov.

Kupec lahko tudi označi gumb »Registracija«. Uporabnik s tem klikom ustvari svoj uporabniški račun, s katerim bo lahko v prihodnje upravljal nakupe v spletni trgovini.

Kupec lahko dopiše tudi drug naslov za dostavo z klikom na »Drug naslov za dostavo«

V primeru, da kupec kreira nov uporabniški račun, se odpre pojavno okno, kamor kupec vpiše svoje podatke (ime, priimek, naslov, telefonska številka, elektronski naslov in geslo). Potrditveno elektronsko sporočilo prejme kupec na vneseni elektronski naslov.

4.5. V koraku Naslov izbere kupec naslov za račun in naslov za dostavo, možen pa je tudi vnos komentarja ob naročilu.

4.6. V koraku Dostava kupec izbere osebni prevzem ali dostavo na vneseni naslov. Kupec se mora pred nadaljevanjem nakupa strinjati s pogoji poslovanja. S pritiskom na gumb »Oddaj naročilo« kupec odda naročilo. S tem je naročilo zaključeno, kupec prejme na vpisani elektronski naslov potrditev svojega naročila.

4.8. Naročeno blago kupec plača po predračunu. Pri plačilu po predračunu kupec vrednost nakupa pred dostavo blaga nakaže na transakcijski račun trgovine potem, ko na vpisani elektronski naslov prejme vse podatke za nakazilo.

4.9. Ko je blago pripravljeno za prevzem (v primeru, da je kupec označil osebni prevzem), se kupca obvesti po elektronski pošti, da lahko naročilo prevzame na sedežu podjetja.

V primeru, da je kupec označil dostavo po pošti, kupec prejme naročilo po pošti Slovenije. V primeru, da je artikel na zalogi v trgovini, kupec prejme račun skupaj z naročenimi artikli. V kolikor pa je artikel na zalogi v našem centralnem skladišču našega partnerja, pa bo račun prišel ločeno po pošti, neodvisno od paketne dostave.

4.10. Kupoprodajna pogodba med kupcem in spletno trgovino www.arhcomp.si je sklenjena v trenutku, ko kupec prejme elektronsko sporočilo z naslovom »arhComp trgovina – Vaše naročilo« Od tega trenutka dalje so vse cene in pogoji določeni in veljajo tako za spletno trgovino kot tudi kupca. Kupoprodajna pogodba t.j. prvo elektronsko sporočilo »Potrjeno naročilo na ARHCOMP, RAČUNALNIŠTVO, d.o.o.« je v elektronski obliki shranjena na strežniku podjetja ARHCOMP, RAČUNALNIŠTVO, d.o.o..

5. POSTOPEK NAKUPA PREKO SPLETNE TRGOVINE ZA PRAVNE OSEBE

Postopek nakupa za pravne osebe je enak kot za fizične osebe, le da podjetja izpolnijo še podatke o firmi (naziv firme in davčna številka podjetja)

Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo dobavljenih izdelkov v okviru garancijskih pogojev. Našteti poslovni subjekti nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema izdelka brez razloga, kot to velja za fizične osebe.

Uveljavljanje stvarnih napak in vračilo kupnine za poslovne subjekte ni možno.

6. IZDAJA RAČUNA

Trgovina z dostavo naročenih izdelkov kupcu pošlje tudi natisnjen račun. V primeru osebnega prevzema na sedežu trgovine prejme kupec natisnjen račun za nakupljene izdelke ob njihovem prevzemu. V primeru, da bo blago odpremljeno iz našega centralnega skladišča partnerja, bo kupec prejel račun ločeno po pošti, neodvisno od paketne dostave.

Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

7. DOSTAVA IN PREVZEM

Dostava naročila poteka preko Pošte Slovenije in znaša 5,00 EUR. Strošek pošiljanja je enoten, ne glede količino ali težo blaga.

Možen je tudi osebni prevzem naročenih izdelkov na sedežu trgovine Godešič 25, 4220 Škofja Loka v delovnem času trgovine od ponedeljka do petka med 8. in 16. uro.

Dostava se izvrši na naslov, ki ste ga navedli ob prijavi ali naročilu. Dostava se vrši v dopoldanskem času, zato vam priporočamo, da navedete naslov, kjer ste dosegljivi dopoldan (npr: delovno mesto). V primeru, da ob dostavi niste na navedenem naslovu, vam dostavna služba pusti obvestilo in pošiljko lahko prevzamete na najbližji poslovalnici Pošte Slovenije.

Na spletni strani trgovine je pri vseh izdelkih navedena informacija o zalogi izdelka.

Priporočamo tudi, da ob naročilu navedete telefonsko številko, na katero ste vedno dosegljivi, saj vas bodo v primeru, da je paket večjih dimenzij, s pošte predhodno poklicali.

Za dostavo paketa poskrbi Pošta Slovenije, večinoma naslednji delovni dan od dneva odpreme, vendar najkasneje v roku treh delovnih dni.

Ob odpremi pošiljke vam bomo poslali obvestilo, da smo izdelke odpremili na vaš naslov.

8. POSTOPEK OBRAVNAVE PRITOŽBE

Pritožba se pošlje pisno na sedež podjetja ARHCOMP, RAČUNALNIŠTVO, d.o.o., Godešič 25, 4220 Škofja Loka ali na elektronski naslov ....

Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Po prejemu pritožbe bomo v najkrajšem možnem času potrdili njen prejem in jo obravnavali v roku 8 dni od njenega prejema. Po svojih najboljših močeh si bomo prizadevali, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V kolikor to ne bo mogoče, je pristojno sodišče po stalnem prebivališču kupca.

V skladu z 32. členom Zakona o izvensodnem reševanju sporov (ZIsRPS) vas obveščamo, da ne priznavamo nobenega izvajalca IRPS kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga kupec lahko sproži v skladu s tem zakonom, hkrati vas pa obveščamo, da lahko pritožbo vložite tudi na EU platformi za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

9. STVARNA NAPAKA

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali
  • vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali
  • vrne plačani znesek.

 

Napaka je stvarna:

  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

 

Primernost blaga se preverja z drugim, brezhibnim blagom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem blagu.

Stvarno napako kupec uveljavi tako, da nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom napake obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled izdelka.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na blagu natančneje ureja Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot).

10. GARANCIJA

Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

Trgovina je dolžna spremljati in ažurno reševati vse zahtevke, ki jih posreduje kupec.
Rok za popravilo oz. odpravo napake je 45 dni od dneva, ko je dajalec garancije oz. pooblaščeni servis prejel zahtevo za brezplačno popravo okvare in pomanjkljivosti izdelka.
Šele v primeru, če proizvajalec v tem roku ne odpravi napake, mora potrošniku brezplačno nadomestiti izdelek z enakim novim in brezhibnim izdelkom.

V primeru, da reklamiranega blaga ni možno zamenjati z enakim, se po skupnem dogovoru zamenja za blago, ki vrednostno in kvalitetno ustreza reklamiranemu. Skrajni rok za rešitev reklamacije je 45 dni.

Garancijska popravila ali zamenjave se izvajajo v servisu pri dobavitelju, kamor mora kupec dostaviti ali poslati reklamirano blago na svoje stroške. Stroške materiala, nadomestnih delov, dela, prevoza in vse stroške, ki nastanejo pri odpravljanju okvar oz. pri nadomestitvi izdelka z novim na podlagi garancije, nosi prodajalec.

Zgoraj navedena pravila ne posegajo v pravila o odgovornosti prodajalca za napake izdelkov.

11. VRAČILO BLAGA

Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk izdelkov v okviru garancijskih pogojev. Pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh ali vračila kupnine kot to velja za potrošnike – fizične osebe.

Kupec, ki je potrošnik-fizična oseba ima pravico, da v štirinajstih (14) dneh po prevzemu blaga odstopi od pogodbe brez kakršnekoli odškodnine, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema blaga.

O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti prodajalca, najkasneje v 14-ih dneh od prejetja blaga, in sicer po pošti ali na elektronski naslov: .... Kupec je dolžan podjetju vrniti ali izročiti blago nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po pisnem obvestilu o odstopu od pogodbe.

Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

Vrnitev prejetega blaga v 14-ih dneh po prejetju brez predhodnega pisnega obvestila se prav tako šteje za odstop od nakupa. Blago, ki se vrne brez obvestila o odstopu od pogodbe mora biti nerabljeno, v originalni, nepoškodovani in nepolepljeni embalaži skupaj s priloženo dokumentacijo. Priložena mora biti kopija računa. Edini strošek, ki ob vračilu bremeni kupca je strošek vračila blaga.

Obrazec za odstop od pogodbe je na voljo tukaj.

Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe v naslednjih primerih:

  • pri pogodbah o blagu ali storitvah, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe
  • pri pogodbah o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
  • pri pogodbah o dobavi zapečatenih avdio ali videoposnetkov in računalniških programov, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat
  • pri pogodbah o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat

Sklenitev pogodbe na daljavo kupcu ne daje več pravic, kot sklenitev pogodbe z obiskom v prodajalni. Kupec ne more in ne sme prejeto blago neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe, saj ne gre za kup na pokušnjo, kjer je preizkus blaga pogoj za ohranitev pogodbe v veljavi. Kupec tako sme opraviti ogled in preizkus prejetega blaga zgolj v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah.

Pravica do odstopa od pogodbe ne daje kupcu nobene pravice več, pač pa samo možnost, da tudi po tem, ko že prejme blago, ponovno premisli svojo odločitev o nakupu in v primeru, da je bila ta odločitev prenagljena, spremeni svojo odločitev in odstopi od pogodbe.

Kupec mora izdelek vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Pri spletnem nakupu si izdelkov pred nakupom ni možno fizično ogledati, zato vam omogočamo možnost odstopa od pogodbe znotraj zakonskih določb. Ker želimo, da to lahko opravite kar čim hitreje in brez zapletov, smo pripravili kratek seznam, na kaj je treba biti pozoren pri nakupu na daljavo:

  • previdno odprite embalažo in jo hranite v nespremenjenem stanju, dokler niste v celoti prepričani, da je izdelek ustrezen,
  • pri rokovanju z izdelkom lahko pride do poškodb in prask, predvsem izdelkov, ki imajo lakirane črne površine (monitorji, LCD televizorji ...)
  • v tiskalnike ne vstavljajte kartuš ali tonerjev dokler niste prepričani o ustreznosti izdelka za svojo uporabo,
  • nepazljivo odstranjevanje zaščitnih folij in materialov lahko povzroči poškodbe na izdelku (temne lakirane površine),
  • prenosniki, namizni in tablični računalniki, telefoni in elektronski bralniki naj ostanejo v prvotnem stanju. To pomeni, da aktivacija in registracija programske opreme ni opravljena.
  • ne odpirajte izdelkov, ki imajo varnostni pečat (nosilci zvoka in slike, programska oprema),
  • vidne sledi uporabe (prah, dlake, praske, madeži, umazanija) niso primerne za odstop od pogodbe

 

Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da izdelek lahko odprete, pregledate in če vam ne ustreza, ali pa so bila vaša pričakovanja drugačna, odstopite od nakupa. Ta priporočila ne veljajo, če je izdelek ob nakupu v okvari oziroma ne deluje. V tem primeru gre za uveljavljanje stvarne napake ali garancije. Vsako preizkušanje, ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo blaga, kupec pa v skladu z osmim odstavkom 43d. člena Zakona o varstvu potrošnikov odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebna za ugotovitev narave, lastnosti ter delovanja blaga. Če so vidni znaki uporabe oziroma če izdelek ni v originalnem stanju, vključno z embalažo, si pridržujemo pravico zaračunati uporabnino v vrednosti od 0% do 99% vrednosti izdelka.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila ob nakupu koriščena promokoda, se ta sredstva upoštevajo kot znižanje končne cene in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika ali drugo plačilno sredstvo, v kolikor to izrecno zahteva uporabnik, se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in se znesek prav tako vrne uporabniku.

Trgovina kupcu, ki odstopi od pogodbe, vrne vsa prejeta plačila. Denar mu vrne takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Prodajalec vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom kot ga je uporabil kupec, razen če je izrecno dogovorjeno drugače.

Pravico do vračila kupnine, garancijo, stvarne napake in nepravilno opravljene storitve natančneje ureja Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot).

Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite zahtevek za odškodnino pri Pošti Slovenije. To storite tako, da pošiljko (embalažo + vsebino) prinesete na pošto takoj, ko opazite poškodbo ali izropano pošiljko, najkasneje pa v roku 30 dni od prevzema pošiljke, če pomanjkljivosti niso takoj vidne. Na pošti opozorite, da je potrebno izpolniti Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga podpišete tudi vi. Po prejetju vse potrebne dokumentacije, se na Pošto Slovenije poda zahtevek za odškodnino. Zahtevek na Pošti Slovenije komisijsko obravnavajo in na podlagi odgovora ali odobritve se vrne kupnina ali naroči nov izdelek. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo zahtevek rešen v najkrajšem možnem času.

13. OSTALO

Varnost posredovanja podatkov in politika varovanja osebnih podatkov:

Podatki, ki jih kupec posreduje podjetju ARHCOMP, RAČUNALNIŠTVO, d.o.o., se bodo uporabljali izključno za interno uporabo in ne bodo posredovani tretji osebe ali drugemu podjetju, razen s privoljenjem kupca. Elektronski naslovi se tudi ne bodo uporabili za razpošiljanje “spama”, za prejemanje obvestil o novostih pa samo v dogovoru s kupcem.

12.1. Za poslovanje s poslovnimi partnerji in strankami veljajo izključno pogoji navedeni v "Splošnih pogojih poslovanja", razen če ni izrecno drugače določeno. Drugačni dogovori brez pisnega dokumenta ne morejo biti veljavni.

12.2. Vsak kupec na zahtevo prejme kopijo "Splošnih pogojev poslovanja" v pisni obliki, sicer pa so pogoji objavljeni na spletni strani www.arhcomp.si. Kupec lahko vedno zahteva novo kopijo. Ugovora, da ne pozna "Splošnih pogojev poslovanja ", ne upoštevamo.

12.3. Nesoglasja ali spore, ki bi nastali s tolmačenjem ali izvajanjem "Splošnih pogojev poslovanja", bosta partnerja reševala sporazumno. V primeru, da sporazuma ni možno doseči, je pristojno sodišče po stalnemu prebivališču kupca.

12.4. “Splošni pogoji poslovanja” stopijo v veljavo takoj po objavi na spletni strani www.arhcomp.si.
Izjavljamo, da smo davčni zavezanci in da smo zavezani plačevanju davka na dodano vrednost po 76. členu, Zakona o davku na dodano vrednost.